Oldalak

2014. augusztus 22., péntek

28.rész - Miért láttál meg?!

~Nicole szemszöge

Iskola után még egy kis csevelyt megengedhettem magamnak úszás előtt Victorral. Nagyon aranyos srác, csak egy kicsit zűrös... Dehát annyi baj legyen! Nagyon ért a lányok nyelvén, két perc alatt teljesen az ujja köré csabart engem. Ha most azt mondaná, hagyjam ki az úszást, a nyakába ugorva követném, mint egy kiskutya! Teljesen belehabarodtam. Pedig még csak egy napja ismerem! Éppen beszélgettünk és már éreztem, ahogyan egyre közelebb kerülünk egymáshoz, amikor Damon ugrott közénk.
- Csá, Victor! - kezelt le vele.
- Helló, Damon.
- Akkor én megyek. - indultam volna el gyorsan.
Nem akartam, hogy valamilyen kínos megjegyzést tegyen rám Victor előtt! Hiszen képes rá. Például: mindenféle lúzernek elmond, aztán ajánl neki sokkal jobb csajokat. De teljesen más céljai voltak!
- Nyugi, Nicole. Én is az uszodába készülök. - mosolygott rám Damon.
- Egy helyre mentek? - vonta fel a szemöldökét Victor.
- Hát igen, de nem együtt... - motyogtam kínosan.
- Ugyan már! Most miért tagadod le a múltkorit, Nicole?
- Mit? Hogy megláttál az uszodában?!
- Oké, akkor jó szórakozást. Hellótok!
Ezzel Victor el is indult. Meg se várta a válaszomat.
- Most ezzel mit értél el? - ripakodtam rá.
- Jaj, mit akarsz te Victor-tól? Sokkal jobb csajokat ismert meg ma, kétlem hogy pont téged akarna.
- Hogy lehetsz... ennyire szemét?
- Ez nem szemétség, hanem igazság. Egyébként Nessa mesélte, hogy miket mondtál rólam neki az öltözőben.
- Honnan ismered őt? - tettem egy védekező lépést hátra.
- Ja, persze. Nessa még nem mutatkozott be neked? A húgom.
- Mi van?
- Bizony. Úgyhogy én a helyedben meggondolnám, kinek mit mondok el.
- Hát így lesz, megnyugodhatsz! - fordultam meg.
- Akkor az uszodában, sellőlány!
- Fordulj fel! - motyogtam halkan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése