Oldalak

2013. szeptember 21., szombat

24.rész - Damon és az unalom

~Damon szemszöge
Szétunom a fejem! Andre megint a stréberrel lóg valahol, Oliver korrepen, Adam meg a húgával ment valami kislányos koncertre. És így jön képbe, hogy nincs jobb társaságom mint a tévé. Amin szintúgy nem megy semmi értelmes, csak idióta szappanoperák. "Tudod hogy szeretlek, de a gonosz ikertestvérem miatt nem lehetünk együtt" tipikus sztori. Hányinger!!!! Végül egy bő tíz perc után a tévé is gáz lett. Mit csináljak? Áhá! Elmegyek úszni. Úgyis van egy pár maca aki imádja meglesni habtestem. Hát igen, ha másért nem is, ezért megéri mindennap úsznom. Általában lemegyek úszok vagy három métert aztán pedig szédítem a szépséges "hablányokat". Útnak is indultam. Az uszoda elég messze van a mi lakásunktól, úgyhogy helyi-járatozhatok. Felszállva a helyi-járatra, megnyugodtam hogy nincs tömegnyomor. Az uszodába belépve nyugtázva vettem észre, hogy bizony akad közönségem. Pár lány már név szerint köszöngetett nekem, én meg ha jó pillanatom van épp akkor odakacsintok feléjük. És ez most jó pillanat volt! Minden egyes lánynak vagy intettem, vagy kacsintottam, vagy rámosolyogtam de egyszer csak lefagytam. A víz alól felbukkant egy meseszép lány, és tényleg úgy éreztem magam ahogyan végignéztem vizes bőrén, mintha a mesékben lennék és most jönne az hogy a meseszép lány engem választ...
És itt jött a hideg zuhany! A meseszép lány, tényleg szép de a probléma ott kezdődik hogy én már régebbről is ismerem, sőt! Túlzottan régebbről! Az én hableányom nem más mint.... Nicole Summer! Mi a franc? Mereven bámultam amíg ő is észre nem vett.
 - Te mit keresel itt? - kapott maga elé a kezével.
 - Hát tudod zsenikusz, mivel úszó vagyok itt van edzésem.
 - De ma nincs is edzésetek! - kiabálta el magát.
 - És ezt te honnan is tudod? - néztem végig rajta.
 - Onnan, hogyha edzésetek lenne otthon ülve gépeznék! Erre most itt vagy és ilyen nem volt még! Istenem, miért pont te vagy itt?
 - Bocs hogy élek! - húztam fel a szemöldököm cinikusan.
 - Oké, felejtsd el hogy itt láttál! - kapta fel hirtelen a padról a törülközőjét. - És ha van szíved, akkor hagysz ezzel az egésszel! - rohant el mellettem.
 - Héj, cica. - füttyent fel néhány haverom ahogy meglátták Nicole-t.
 - Hagyjátok srácok! Nehéz préda.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése